Rowerowy potop-Szwecja 2018

Relacja foto – Galeria

W dniach 18-21.08.2018 wraz z GR Wągrowiec  udaliśmy się na wyprawę do Szwecji. Do Gdyni przybyliśmy 18.08.2018. Po ulokowaniu się w hostelu, podzieliliśmy się na grupy i wyruszyliśmy na zwiedzanie Trójmiasta ( rowerami i pieszo ). W dniu drugim po wymeldowaniu się z hostelu podzieleni na grupy spędzaliśmy czas we własnym zakresie. Około godziny 17.00 wyruszyliśmy na terminal promowy Stena Line. Po odprawie wjechaliśmy rowerami na prom do Karlskrone. Rankiem po dopłynięciu do portu w Szwecji zebraliśmy się na miejscu zbiórki. Po odprawie grup wyjechaliśmy na zwiedzanie. 35 km relaksu podczas, którego zwiedziliśmy Karlskronę i jej najważniejsze atrakcje : między innymi Muzeum Morskie , Kościół Admiralicji , dzielnicę Bjórholmen i punkt widokowy Bryggareberget. Popłynęliśmy również promem na malowniczą wyspę Aspo, gdzie zwiedziliśmy twierdzę Drottningskar. Po zwiedzaniu wszyscy  mieli czas wolny. Około godziny 17.00 stawiliśmy się w porcie na odprawie promowej. Po odprawie wjechaliśmy na prom i wypłynęliśmy  do Gdyni. W drodze powrotnej do domu zwiedziliśmy zamek Krzyżacki w Gniewie.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Informacje. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.